LG anunţă un parteneriat cu Google pentru a-şi promova televizoarele OLED, pe fondul unei scăderi a veniturilor companiei sud coreene

Posted on Jun 23 2015 - 8:01pm by Alexandru Stănescu

LG Electronics a anunţat astăzi un parteneriat cu Google pentru a promova brandul propriu de televizoare OLED, inclusiv prin clipuri şi reclame pe YouTube. Ideea este de a îmbunătăţi expunerea acestor televizoare şi de a le populariza în ochii publicului, care preferă LCD-urile.

LG-OLED-TV_MDJ0623

LG Electronics nu o duce prea bine, astfel că veniturile secţiunii Home Entertainment au scăzut cu 4.7% în primul trimestru al acestui an. Segmentul LG Display care a mizat toate cărţile pe panouri OLED merge şi el în pierdere, în special pentru că piaţa televizoarelor OLED rămâne prea mică. Ca urmare a acestor veşti acţiunile LG Electronics au scăzut cu 1.74%, dar dacă ne uităm la alte predicţii şi ştiri recente, viitorul OLED şi implicit şi LG sună luminos.

Televizoarele de acest gen rămân scumpe, dar până în 2018 ar putea ajunge la acelaşi preţ ca un LCD TV, impulsionând achiziţia. Principalele defecte cunoscute pentru panourile de acest gen sunt reprezentate de eficienta producţiei şi de costuri. Procedeul de producţie evoluează constant, iar LG e compania care contribuie cel mai mult aici, dar suntem siguri că şi Samsung îi vor culege roadele.

Vor ajuta reclamele de pe YouTube ca televizoarele LG să se vândă mai bine?

via technews.tw