Livrările de smart TV-uri pe anul 2015 ar putea ajunge la 88 de milioane de unităţi

Posted on May 15 2015 - 12:20am by Alexandru Stănescu

Conform unui studiu MIC, livrările de smart TV-uri pe anul 2015 ar putea ajunge la 88 de milioane de unităţi. Asta înseamnă 41.2% din piaţa globală de televizoare LCD, dacă ne luăm după acelaşi studiu.

201501271110090461

Predispoziţia clienţilor spre achiziţionarea de produse noi high end a dus la creşterea penetrării televiziunii prin Internet în Japonia la o cotă de peste 50% în această ţară. În Europa de Vest a debutat şi o gamă largă de servicii Internet TV, cu o rată de penetrare de aproape 40%. În China şi jucătorii noi de pe piaţa TV, precum LeTV sau Xiaomi au investit mult în dezvoltarea de produse smart TV.

China are la ora actuală cea mai mare cotă din piaţa smart TV, în jur de 60%, conform MIC. În SUA publicul nu e atras la fel de mult de smart TV-uri, pentru că funcţiile lor sunt compensate de alte gadgeturi, precum Apple TV, Roku Media Player sau chiar consolele de jocuri. Astfel, penetrarea smart TV e mai scăzută în State. Cu toate acestea aici cota nu a fost rea, la 30%.

Pieţele emergente sunt ultimele pe listă, cu o penetrare smart TV de 20%.

via Digitimes