UPC România a înregistrat creşteri în toate segmentele în care activează în ultimul an; Operatorul a obţinut peste 100.000 de clienţi noi în ultimul an

Posted on Nov 6 2014 - 10:31pm by Radu Iorga

UPC România, filială locală a firmei Liberty Global a înregistrat creşteri în toate cele 3 segmente în care activează: Internet, telefonie fixă şi televiziune digitală. Compania a obţinut şi noi clienţi în această perioadă, ajungând în septembrie 2014 la o bază totală de 1.165.000 de clienţi.

UPC

Operatorul are o bază totală de abonamente de 1.889.700 clienţi, cu o creştere anuală de peste 6%. UPC a câştigat 110.9000 abonamente noi faţă de trimestrul al treilea al anului trecut. În zona de Internet, UPC a reuşit să propună clienţilor săi oferta de 200 Mbps în toată aria sa de acoperire. Viteza de 500 Mbps a devenit disponibilă în 8 oraşe, iar viteza medie a conexiunii Internet UPC depăşeşte acum 100 Mbps.

Televiziunea digitală a adus operatorului 22.600 abonamente noi în trimestrul 3, numărul total ajungând la 537.400 la finalul lunii septembrie. 28% dintre clienţii UPC de televiziune digitală, adică peste 150.000 beneficiau de televiziune HD la finalul lunii septembrie. Cu o astfel de evoluţie a operatorului, nu putem decât să ne întrebăm când se va face saltul la 1000 Mbps şi în ce măsură difuzarea meciurilor din Liga 1 a contribuit la evoluţia bazei de clienţi TV.

via Capital.ro

  • Nichifor

    Bravo UPC. Am stitu de la inceput ca sunteti cei mai buni. Calitatea serviciilor oferite v-a adus aceasta crestere spectaculoasa in ultimul an. La anul sper sa mai castigati inca 1 milion de abonati